وبلاگ رایگان دانلود فیلم و سریال رایگان ساخت وبلاگ رایگان
حذف در پنل کاربری [X]
نكات مهم در فرآيند سئو آموزش سئو و بهینه‌سازی سایت

آموزش سئو و بهینه‌سازی سایت

آموزش صفر تا صد سئو سایت، بهینه‌سازی سایت، قرار‌گرفتن در صفحه اول موتور جستجو

نکات مهم در فرآیند سئو

نکات مهم در فرآیند سئو

۱. دوره زمانی

ممکن است مدتی طول بکشد تا موتورهای جستجو یک سایت را فهرست کنند و رتبه بندی آن سایت تغییر کند. برای برخی از موتورهای جستجو، زمان تاخیر بین کار و دیدن نتایج می‌تواند تا شش ماه باشد. مشتریان باید صبور باشند و انتظارات واقع بینانه در مورد بازه زمانی مرتبط با رتبه بندی موتورهای جستجو ارگانیک (نتایج طبیعی و بدون پرداخت) داشته باشند.

اگر نیاز کسب و کار برای افزایش برجستگی موتورهای جستجو بیشتر از آن چیزی است که می‌توان با بهینه سازی به تنهایی برآورده کرد، توصیه می‌کنم کمپین پرداخت به ازای کلیک (PPC) را به ترکیب بازاریابی اضافه کنید تا زمان را کوتاه تر کنید. کمپین‌های PPC مانند ادوردز گوگل را می‌توان در عرض چند روز راه‌اندازی کرد و به نتایج فوری رسید.

۲. تضمین رتبه بندی و افزایش ترافیک

ما نمی‌توانیم هیچ رتبه بندی خاصی را برای عبارات خاص تضمین کنیم. هیچ راهی برای تضمین یک مکان خاص در نتایج جستجوی ارگانیک هر موتور جستجو وجود ندارد. ما باید یک وب سایت را تا جایی که ممکن است برای موتورهای جستجو جذاب باشد، بهینه کنید و تنها از تاکتیک های کلاه سفید استفاده می‌کند.

۳. توسعه محتوا

کار SEO که انجام می‌دهید باید شامل تغییرات جزئی غیر اساسی در محتوا/متن موجود سایت، با تاکید بر عبارات کلیدواژه و تکنیک های تولید محتوا هدفمند باشد. همچنین میبایست تولید محتوای صوتی و تصویری و همچنین تولید محتوای گرافیکی را نیز در سایت خود بگنجانید. همچنین جهت افزایش سئو ویدیو میبایست از تولید محتوای ویدیویی قافل نشوید.

استراتژی سئو چیست؟

وقتی صحبت از اهمیت سئو به میان می‌آید، به دنبال سود سریع اغلب به عنوان «سئو کلاه سیاه» گفته می‌شود. افرادی که سئو کلاه سیاه را پیاده‌سازی می‌کنند، تمایل دارند از تاکتیک‌های زیرکانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و حذف لینک برای رتبه‌بندی سریع استفاده کنند.

این راهکارها ممکن است در کوتاه مدت کار کند و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورد، اما پس از مدتی، گوگل سایت شما را جریمه کرده و حتی آن را در لیست سیاه قرار می‌دهد تا هرگز رتبه بندی نشوید.

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین پایدار است. اگر سئو را از این طریق انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد. شما سعی خواهید کرد بهترین محتوای ممکن را در اختیار آنها قرار دهید و با بازی بر اساس قوانین موتور جستجو به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

نکات مهم برای انتخاب کلمات کلیدی

۱. عناصر انتخاب کلمات کلیدی

شما باید هدف کلمه کلیدی را بدانید. درک کنید که تفاوت زیادی بین آنچه یک خریدار در گوگل تایپ می‌کند و آنچه یک محقق در گوگل قرار می‌دهد وجود دارد. اگر محتوای شما به سوالی پاسخ می‌دهد، خریدار نمی‌خواهید. اگر محتوای شما چیزی را می‌فروشد، شما یک محقق نمی‌خواهید.

۲. انتخاب کلمات کلیدی مناسب

از ابزارهایی نظیر ابزار آنالیز تحلیل سایت، برای کمک استفاده کنید. شما نمی‌توانید بهترین تحقیق کلمات کلیدی را بدون ابزارهایی که به شما کمک می‌کنند انجام دهید. ابزارهایی مانند Ubersuggest و Ahrefs بینشی در مورد رقابت شما ارائه می‌دهند و کار شما را آسان تر می‌کنند.

۳. تحلیل رقبا

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام تحقیق کلمات کلیدی برای سئو این است که ببینید رقبای شما چه می‌کنند و از آنها پیروی کنید. اگر شخصی برای کلمه کلیدی مورد نظر شما رتبه یک را دارد، به ابزار تحقیق کلمه کلیدی خود بروید، URL او را وارد کنید و ببینید از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کند.

۴. Search Intent

گوگل بارها و بارها به ما می‌گوید که هدف جستجو چقدر مهم است.

بیشتر مردم بر روی کلمات کلیدی تمرکز می‌کنند. به طور متناقض، این چیزی نیست که شما می‌خواهید انجام دهید. به جای نگاه کردن به آنچه افراد در حال تایپ کردن هستند، باید سعی کنید آنچه را که آنها در جستجوی آن هستند شناسایی کنید.

این همان چیزی است که “نیت جستجو” به آن اشاره دارد. این تفاوت بین دریافت ترافیک کم و کسب درآمد واقعی است.

دلیل مداوم بودن فرآیند سئو چیست؟

به روز رسانی مکرر سئوی شما رتبه شما را بالا نگه می‌دارد. کمپین های سئو اغلب زمان زیادی برای نشان دادن نتایج نیاز دارند و تغییرات در چندین متغیر (مانند رفتار کاربر) می‌تواند بر اثربخشی کمپین شما تأثیر بگذارد.

بنابراین، شما نمی‌توانید کمپین های سئو را تنظیم و فراموش کنید. همیشه باید استراتژی سئو خود را اصلاح کنید و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که از بازاریابی محتوا برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو استفاده کنید. برای اینکه مشتریان خود را با محتوای خود درگیر نگه دارید، باید مرتباً بیشتر از آن استفاده کنید – و باید مطمئن شوید که برای کلمات کلیدی بهینه شده و برای خواننده مفید است.

زمان راه اندازی سایت در فرآیند سئو چه موقع خواهد بود؟

هر چه زودتر سئو را شروع کنید. در حالی که طراحی یک وب سایت نقش مهمی‌در نحوه تبدیل بازدیدکنندگان سایت خود به سرنخ‌هاو موارد دارد، طراحی بر اکثر تلاش های سئوی خارج از صفحه تأثیری نمی‌گذارد. این بدان معنی است که می‌توانید بهینه سازی وب سایت موجود شما را آغاز کنید.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، سئوی درون صفحه و سئو خارجی سایت وجود دارد. On-page به بهینه سازی کد HTML و محتوای سایت شما اشاره دارد. خارج از صفحه به تمام اقداماتی که می‌توان خارج از وب سایت واقعی در حال بهینه سازی انجام داد اشاره دارد.

اکثر اوقاتی که ما هر ماه صرف بهینه سازی یک وب سایت می‌کنیم شامل سئوی خارج از صفحه است، بنابراین اصلاً ربطی به HTML وب سایت ندارد. در حالی که بیشتر مردم فقط برای بهینه‌سازی موتورهای جستجوی خارج از صفحه به لینک بیلدینگ فکر می‌کنند، انجام کمپین‌های سئو هوشمندانه‌تر بسیار بیشتر است.

علاوه بر این، سئو باید در طول فرآیند طراحی وب شروع شود تا نتایج را تسریع کند. در ماه اول سئو اغلب هیچ کاری در وب سایت انجام نمی‌شود. بیشتر یا تمام زمان صرف شده برای سئو شامل کشف، تجزیه و تحلیل، استراتژی و برنامه ریزی است.

منبع : وب رمز



برچسب: ،
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۹:۵۲ توسط:seosite موضوع: نظرات (0)

به اشتراک بگذارید :

Donbaler Donbaleh LinkPad Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg Technorati delicious
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :